Bokdagen

Forleggerforeningen samler hele Norges bokbransje til en dag fylt med debatter, innlegg, foredrag og faglig påfyll, og en avsluttende fest der bransjens mest spennende prosjekter får velfortjent oppmerksomhet under utdelingen av Gullboken, bokbransjens egen pris.

Meld deg på Bokdagen 2018

Her kan man melde seg på en halv dag fylt med panelsamtaler, innlegg, foredrag og faglig påfyll, lett servering og en avsluttende fest der bransjens mest spennende prosjekter får velfortjent oppmerksomhet under utdelingen av Gullboken 2018!

Meld deg på før 30. mai og få early-bird pris til kun kr. 1490,-!

For ikke-medlemmer av Forleggerforeningen er prisen kr. 1990,-

Både dag- og kveldsprogrammet finner sted på Latter i Oslo.

HER KAN DU MELDE DEG PÅ BOKDAGEN 2018!

Programmet

Det faglige programmet tar for seg både de store, overgripende temaene og utfordringene i bransjen og andre mer spesifikke temaer som er aktuelle for ansatte i forlag og bokbransjen generelt. Gjennomgående er de kreative og nyskapende historiene fra ulike aktører som har gjennomført prosjekter eller har ideer som kan utfordre og inspirere andre.

Om Bokdagen

Vi ønsker alle i våre medlemsorganisasjoner velkommen til en dag med foredrag, debatter og spennende program, med en avsluttende fest!

Praktiske spørsmål?

Prosjektleder for Bokdagen er Siri Ekestad Bauge