Avslutningskalas for Bokåret 2019

• 29. november
  • 19.00
  • Deichman Hovedbiblioteket

Velkommen til Avslutningskalas for Bokåret på Deichman Hovedbibliotek!

Kjære forfattere, kjære bokfolk!

Velkommen til Avslutningskalas for Bokåret på Deichman Hovedbiblioteket!

Bokåret 2019 nærmer seg siste fase, og for et år det har vært. Vi inviterer til storfeiring av boka, for alle som skaper dem og alle som leser dem. Vi håper du vil komme. Det blir forfattere, musikere og bokfantaster på hovedscenen, musikk i rommene og godt i glasset. NRK filmer også finaleprogrammet av Bokekspedisjonen med gjester og programledere.

Nyt forfatternes platesnurring og slapp av i loungen i Hovedsalen, se 500-årbøkene og bli med inn i husets hemmelige rom. Hør Stein Torleif Bjella synge, Evelyn Rasmussen og Don Martin slamme og Sandra Kolstad og Kari Bremnes samtale om Tove Ditlefsen i #denboka live. Opplev Jon Øystein Flink trylle og gå ikke glipp av Deichmanbruset – der forfattere leser om det gamle, ærverdige hovedbibliotek fra egne tekster. Tove Nilsen, Jan Erik Vold, Anna Fiske, Simon Stranger, Hilde Østby, Knut Nærum, Heidi Marie Vestrheim, Aon Raza Naqvi, Rebecca Wexelsen og mange flere bidrar denne kvelden.

Velkommen til den siste litterære festen på Hovedbiblioteket fredag 29. november kl. 19.00.

Vi byr på velkomstdrink, hyggelige barer og lett servering. Dørene stenger kl. 01.00.

Del gjerne denne invitasjonen med venner og kollegaer, trykk skal på eventet på Facebook, og inviter alle som liker litteratur, musikk og fest!

Påmelding: formidling@deichman.no, innen 25. november.

Kalaset er åpent for alle, men vi er glade om dere melder dere på av logistikkhensyn.

Adresse: Deichman Hovedbiblioteket, Arne Garborgs plass 4, 0179 Oslo

20-års aldersgrense.

Mer om arrangementet her:

facebook.com/events/3083332775139325/

deichman.no/bokåret