Avlyst: Barnebokmessen i Bologna – norsk fellesstand, Hall 30 booth A18 – B19

• 30. mar - 2. apr
  • Bologna

Forleggerforeningen har et lite område til disposisjon på den norske fellesstanden som det er mulig å leie seg inn på. Alle medlemsforlag inviteres med dette til å delta på fellesstanden. Som deltager får forlaget eksponert barnebøkene sine for et internasjonalt publikum, og disponere møtebord og fellesområdene på standen.

Påmelding

Meld deg på til hege@forleggerforeningen.no. Påmeldingsfrist er 20. november 2019

Det er begrenset med plass, og om nødvendig må vi foreta en vurdering av hvor mange titler det enkelte forlag kan melde på. Forlagene vil få beskjed om endelig antall titler senest 27. november.

Hva koster det, og hva inngår i prisen?

Ordinær deltakelse. Deltagende forlag betaler en fast deltakeravgift i tillegg til en pris per bok som skal stilles ut. Deltageravgiften dekker  en inngangsbillett og en oppføring på Who´s Who plakaten, samt tilgang til bruk av møtebord.

Kun bøker. Forlag som ikke skal være tilstede på messen, men som ønsker å stille ut tre bøker eller færre, trenger ikke betale deltakeravgift.

Deltakeravgift 3.000,-
1 bok 750,-
1 hylle 2.500,-
1 reol 10.000,-

Dette inngår i prisen:

• Transport av bøker til bokmessen.
  • Ferdig oppsatt fellesstand med bøkene i hyller
  • Deltageravgift inkluderer 1 inngangsbillett (kun ved ordinær deltagelse)
  • Mulighet til å booke møtebord på standen (kun ved ordinær deltagelse)
  • Mulighet til å bruke standens fellesområder (kun ved ordinær deltagelse)

Viktige frister

• Påmeldingsfrist: 20. november
  • Leveringsfrist for bøker: 26. februar
    Forlagene leverer bøker til Forleggerforeningens kontorer. Bøkene vil ikke bli returnert til Oslo etter endt messe.

Om bokmessen i Bologna

Mer enn 26.000 mennesker deltar på messen som går over fire dager. Dette er den 57 bokmessen i Bologna. Les mer på bokmessens hjemmesider.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med Hege von Hirsch på hege@forleggerforeningen.no eller (+47) 419 15 003