Markedsfagdag

• 12. februar
  • 13.00
  • Gyldendal / Aschehoug

Markedsutvalget i Forleggerforeningen inviterer til den årlige fagdagen for alle som jobber med salg, marked og kommunikasjon. Fagdagen finner sted tirsdag 12. februar kl. 13-16 i Gyldendalhuset. Det blir mat og drikke tvers over Sehesteds Plass hos Aschehoug rett etterpå.

Meld deg på årets markedsfagdag!

Markedsutvalget i Forleggerforeningen inviterer til den årlige fagdagen for alle som jobber med salg, marked og kommunikasjon. Seminaret finner sted 12. februar i Gyldendals lokaler.

Program for dagen:

13.00: Velkommen!

13.05:  Strømmetjenester. Kommer lydbøker til å endre norsk bokbransje slik det har gjort i Sverige? Er tiden endelig inne for ebøker? Er norsk forlagsbransje bakstreverske i sin satsing på nye formater? Deltakere: Terje Colbjørnsen (OsloMet), Harald Fougner (Gyldendal), Håkon Havik (Storytel) og Ann-Kristin Vasseljen (Fabel).

PAUSE

14.15: «Hele Norge leser». Kjersti Myhre og Ingvild Brodal presenterer den nye storsatsingen fra Bokhandlerforeningen og Forleggerforeningen for å få folk til å lese flere bøker.

PAUSE

15.10: Sosiale medier og digital kommunikasjon. Hva gjelder akkurat nå? Stine Friis-Hals er kommunikasjonskonsulent i Aschehoug, og hun skal vise hvordan ulike aldersgrupper bruker sosiale medier og forklare trenden med mer personlig kommunikasjon.

16.00: Slutt! Vi går over Sehesteds plass til Aschehoug for pizza og drikke

Seminaret koster 350 kr, og åpent for alle ansatte i medlemsforlag.

Meld deg på her: