Bokdagen

Forleggerforeningen samler hele Norges bokbransje til en dag fylt med debatter, innlegg, foredrag og faglig påfyll, og en avsluttende fest der bransjens mest spennende prosjekter får velfortjent oppmerksomhet under utdelingen av Gullboken, bokbransjens egen pris. Bokdagen 2019 blir torsdag 6. juni, hold av dagen!

Bokdagen 2019

Blir torsdag 6. juni, hold av dagen!

Programmet 2018

Det faglige programmet tar for seg både de store, overgripende temaene og utfordringene i bransjen og andre mer spesifikke temaer som er aktuelle for ansatte i forlag og bokbransjen generelt. Gjennomgående er de kreative og nyskapende historiene fra ulike aktører som har gjennomført prosjekter eller har ideer som kan utfordre og inspirere andre.

Om Bokdagen

Vi ønsker alle i våre medlemsorganisasjoner velkommen til en dag med foredrag, debatter og spennende program, med en avsluttende fest!

Praktiske spørsmål?

Prosjektleder for Bokdagen er Siri Ekestad Bauge