Informasjon

God informasjonsflyt er alfa og omega i disse tider og vi ønsker oss både informasjon fra medlemmene våre, og innspill til informasjon som går ut fra oss.

Informasjon TIL Forleggerforeningen

Myndigheter, politikere, etater, medier og andre er opptatt av hva som skjer i bokbransjen fra dag til dag. Det arbeides på spreng med å finne tiltak som gjør at vi kan videreføre oppgavene våre i denne krisetiden – og etterpå.

For å løse dette, trenger vi løpende informasjon om hvordan situasjonen i forlagene utvikler seg. Vi forsøker derfor å kartlegge situasjonen i forlagsbransjen så godt vi kan. Forrige uke gjennomførte vi de første undersøkelsene blant medlemmene våre for å få vite mer. Dette har blitt fulgt opp av en rekke samtaler med ledere i forlagene. Vi vil følge opp med en ny undersøkelse hver uke, slik at vi kan gi nødvendig informasjon om utviklingen.

Send gjerne informasjon, forslag og kommentarer til kristenn@forleggerforeningen.no

Informasjon FRA Forleggerforeningen

Vi skal gjøre alt vi kan for å holde dere oppdatert på bransjerelaterte nyheter framover. Derfor kommer vi til å legge ut nyheter fortløpende på nettsidene våre i ukene som kommer, både om hvordan vi jobber politisk, og om hvordan bransjen internasjonalt takler krisen som har oppstått.

Vi endrer litt på formatet til nyhetsbrevene og vil sende ut e-poster til dere med lenker til aktuelle nyhetssaker, istedenfor ukentlige informasjonsbrev slik vi har gjort til nå. Fredag sender vi ut et nyhetsbrev hvor vi oppsummerer ukas viktigste saker. Du kan melde deg på nyhetsbrevet vårt ved å fylle ut skjema nederst på nettsidene våre.

Vi vil også gjerne ha direkte innspill fra dere, så ikke nøl med å ta kontakt med oss. Foreningen jobber også med en digital møteplan hvor vi kan møte dere «live» for chat og diskusjoner, dette kommer vi tilbake til.

Har du innspill til saker vi kan videreformidle eller skrive om, kan du kontakte siri@forleggerforeningen.no